Duyular ve marka : 5 duyuyla güçlü markalar yaratmak = Brand sense : build powerful brands through touch, taste, smell, sight, and sound
tarafından
 
Lindström, Martin.

Başlık
Duyular ve marka : 5 duyuyla güçlü markalar yaratmak = Brand sense : build powerful brands through touch, taste, smell, sight, and sound

Yazar
Lindström, Martin.

ISBN
9789756225868

Yazar
Lindström, Martin.

Yayın Bilgisi
İstanbul : Optimist, 2007.

Fiziksel Niteleme
240 p. : ill. ; 21 cm.

Seri
Optimist yayın no ; 69.

Konu Başlığı
Brand name products.
 
Business names.
 
Advertising -- Brand name products.

Yazar Ek Girişi
Şensoy, Ümit.


Materyal TürüBarkodYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
Book30028218HD69.B7 .L5482 2007Ayşe Ilıcak Kütüphanesi B Blok