TS ISO 10002 :2015 : Kalite yönetimi - müşteri memnuniyeti - kuruluşlarda şikâyetlerin ele alınması için kılavuz bilgiler = TS ISO 10002 :2015 : Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations.
tarafından
Turkey : Türk Standartları Enstitüsü.
Başlık
:
TS ISO 10002 :2015 : Kalite yönetimi - müşteri memnuniyeti - kuruluşlarda şikâyetlerin ele alınması için kılavuz bilgiler = TS ISO 10002 :2015 : Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations.
Yazar
:
Turkey : Türk Standartları Enstitüsü.
ISBN
:
000 (pbk.)
Corporate Author
:
Turkey : Türk Standartları Enstitüsü.
Yayın Bilgisi
:
Ankara : Türk Standartları Enstitüsü, 2006.
Fiziksel Niteleme
:
1 online resource (24 pages).
Genel Not
:
TS ISO 10002:2015 yerine, ICS 03.120.10.
Konu Başlığı
:
Total quality management -- Standards.
Materyal Türü | Barkod | Yer Numarası | Durumu/İade Tarihi |
---|
Standard | STD3000 | HD62.15 .T87 2006 | Standard shelving location |