TS ISO 10002 :2015 : Kalite yönetimi - müşteri memnuniyeti - kuruluşlarda şikâyetlerin ele alınması için kılavuz bilgiler = TS ISO 10002 :2015 : Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations.
tarafından
 
Turkey : Türk Standartları Enstitüsü.

Başlık
TS ISO 10002 :2015 : Kalite yönetimi - müşteri memnuniyeti - kuruluşlarda şikâyetlerin ele alınması için kılavuz bilgiler = TS ISO 10002 :2015 : Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations.

Yazar
Turkey : Türk Standartları Enstitüsü.

ISBN
000 (pbk.)

Corporate Author
Turkey : Türk Standartları Enstitüsü.

Yayın Bilgisi
Ankara : Türk Standartları Enstitüsü, 2006.

Fiziksel Niteleme
1 online resource (24 pages).

Genel Not
TS ISO 10002:2015 yerine, ICS 03.120.10.

Konu Başlığı
Total quality management -- Standards.


Materyal TürüBarkodYer NumarasıDurumu/İade Tarihi
StandardSTD3000HD62.15 .T87 2006Standard shelving location